Onze vestigingen

Weergaveopties:

• Bibliotheek Dalfsen Bekijk details

De bibliotheek is open (zelfbediening) conform de openingstijden van het Kulturhus Trefkoele+. Op doordeweekse dagen zijn de medewerkers van de bibliotheek van 13.00 tot 17.00 uur aanwezig om je te helpen.

• Bibliotheek Nieuwleusen Bekijk details

De bibliotheek is open (zelfbediening) conform de openingstijden van het Kulturhus de Spil, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 20.30 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 16.00. Op doordeweekse dagen zijn de medewerkers van de bibliotheek van 13.00 tot 17.00 uur aanwezig om je te helpen.

• Bibliotheek Lemelerveld Bekijk details

De bibliotheek is open (zelfbediening) op onderstaande tijden (openingstijden Kulturhus). De medewerkers van de bibliotheek zijn aanwezig op: maandag tussen 14.00 en 18.00 uur dinsdag tussen 14.00 en 17.00 uur woensdag tussen 14.00 en 18.00 uur donderdag tussen 14.00 en 17.00 uur

• Anjerpunt Hoonhorst Bekijk details

De bibliotheek is open (zelfbediening) conform de openingstijden van het Anjerpunt. In het Anjerpunt kan iedereen boeken lenen en brengen zonder pas. Ook is het mogelijk om boeken te lenen uit de collectie van omliggende grotere bibliotheken. Deze kunnen leden van de bibliotheek met hun pas blijven reserveren, ophalen en inleveren bij het Anjerpunt.

• Bibliotheek Oudleusen Bekijk details

De bibliotheek is open (zelfbediening) conform de openingstijden van De Wiekelaar. De medewerkers van de bibliotheek zijn met ingang van januari 2024 aanwezig op: maandag, dinsdag, woensdag tussen 14.00 en 16.00 uur.